Gebelikten önce yaklaşık 1 yıl kadar rafine şeker tüketmediğim bir süreç olmuştu. İlk 1 ay zor çünkü şeker gerçekten yasal bir uyuşturucu olduğu için vücut devamlı arıyor ama sonrasında o kadar da önemli değilmiş ya diyorsun. Yorgun uyanmalar, gün içinde halsizlik tamamen gidiyor şeker kullanmayı bırakınca ve özellikle spor da yapılırsa karın bölgesi çok çabuk şekilleniyor. Paketli gıda tarzı şeyleri çok tüketiyorsan zor oluyor ama dayanabilirsen güzel etkileri var