1symaysuf valla canım boykot olmayan birçok marka aldım aşırı kötü. Bim tableti şokun ki renax aşırı kötü hiç tavsiye etmem. Renax aldım dünya para verdim hiç güzel değil kokusu da aşırı kötü 100 tane aldım ne yapacağım bilmiyorum güzel yıkamadı hiç. Bildiğinden şaşmamak en iyisi. Finish kullanıyordum onla devam edicem. Yerli üretimler güzel yıkamıyor kalıntı köpük bırakıyor malesef.