10 aylık yavrum benim yüzümden boğulma vakası geçirdi. O anı, o çaresizliğimi, o uyuşukluğumu, o boşluğa düşüşümü size anlatamam… Şeftali yediriyordum elimle, 1 dilimi ısıra ısıra yiyordu hep o şekilde alıştırdım ısırma çiğneme refleksleri kuvvetli olsun diye. Çok şükür o konuda oldukça iyiyiz. Büyük parça aldığında kendisi parçalar, fazlasını çıkarırdı hep. Ona güvendim galiba biraz da.. Büyük parça ısırdı, bu sefer gerçekten büyüktü biraz da sert kısmıydı. Korktum elimi sokmadım yanlışlıkla ileri iterim diye, biraz bekledim. Öğürünce elimi soktum ama elime gelmedi. Ama sonra kendiliğinden çıktı. Sonra nefes alamadı, kucağıma aldım mosmor oldu gözleri yukarı doğru baktı, gitti yani resmen… Çığlık attım, eşim koştu hemen hemlich manevrası yaptı bir şey çıkmadı ağzından ama kendine geldi ağlamaya başladı uzun süre ağladı, bilerek ağlatmaya devam ettik. Şimdi çok şükür iyi. Oyun oynuyor, gülüyor keyfi yerinde. Beni sorarsanız, ben bittim. Elim ayağım uyuşuk çenem titriyor hala. Saatlerce ağladım bağıra bağıra yine de kendime gelemedim. Şimdi aklımda tek bir soru, kısa bir süre nefes alamadığı için organlarına zarar vermiş midir? Hastaneye gitmeli miyiz? Allahım sen evlatlarımızı bize bağışla, kimseyi evladıyla sınama yarabbim…