Arkadaşlar merhaba
Bugün doktor kontrolümüzde bebeğimin kilosu az olduğu için doktorumuz nutrucia infatrini mama verdi. Denedim bebeğim tadını sevdi. Yarın rapor çıkartacak doktorumuz. Daha önce hiç duymadım bu mamayı nasıl kullanılacak ücreti ne olacak işe yarayacak mı kafamda bir sürü soru işareti oluştu bilgi sahibi olanlar yazabilir mi lütfen.