Gunesimm95 Kızlar kızım var 15 aylık biz hipp mama kullanıyoruz ama arkadaşım da aptamil 4 numara varmış onun çocuğu içememiş onu. Yeni de açmış kutuyu. Sana vereyim dedi ben kızıma içirsem bir şey olmaz herhalde dimi