Hayırlı akşamlar hanımlar göz ile ilgili 2 sorum var.1. sorum mesela bi yazıyı kaç cm yakından net görebiliriz? Telefondaki ya da herhangi bi yazıyı gözüme yakalaştırdıkça netlik gidiyor okuyamıyorum.
2.sorum kirpik dibimde ben çıktı birkaç senedir var.Büyüdüğünü hissediyorum bazen batıyo ama çok rahatsız etmiyo aldırmak gerekir mi ?