Gunay2412 Benim ilk hamileliyimde serklaj dikiş attılar 16 haftalikken . Acaba ikinci kez hamile olursamda boylemi olucak yani atilmasi sartmi? internette bununla ilgili bilgi bulamadm acaba bilgisi olan yardimci ola bilirmisiniz?🤕
egeninanns Gunay2412 2 bebeğimde serklajla oldu . Önceden de 3 kaybım var serklaj olmadığı için. Her hamilelikte olması gerekiyor dediler bana
Gokyuzunde2 Gunay2412 ilkinde oldugu için ikincisinde de tavsiye ediyolar tedbir amaçlı. Nerde olmuştunuz benimde serklajlı gecti hamileliğim