Kızlar 33 haftalık hamileyim. Bu hamileliğim zaten ekstra zor geçiyor. Şu an sanki son haftalarda gibiyim. Karnım çok şiş. Ama göbek deliğim ayrı bir hal aldı. Aşırı derecede dışarda siyahlaştı ve bugün ayrı bir baskı var. Oturup kalkmak eğilmek yürümek bile işkence gibi sanki yırtılacak. Mesela bir yere değse acıyor. Bunun için ayrıca doktora gitmeli miyim. Bu şekilde olan var mı. Acaba erken doğum riski falan mı diye de korkuyorum. Çünkü karnimda çok baskı var sanki patlayacak