Selam kızlar,
Diğer postumdan sonra ateşimiz gerçekten 3 gün sürdü fakat, Salı günden itibaren böyle isilik gibi ama değil ters bir şey olduğunu fark ettim Salı akşam duşa sokayım rahatlar dedim, rahatladı evet fakat bugün öğleden sonra çocuk böyle olmaya başladı? Aşırı korktum doktorunu aradım, kan tahlillerini falan bilgisayardan takip ederek evet ateş 3 gün sürdükten sonra vücut döküntü olarak reaksiyon gösterir, 3 gün sürer merak etme annesi, devam eder ise pazartesi yanıma getir bana dedi. Sevgili anneler oğlum ilk defa ateşli hastalık geçirdiği için çok korktum 4 gün boyunca geceleri uyumuyorum stresten gece yanığı çıktı kendi vücudumda, Rabbim evlatlarımızı korusun, sağlıklı bi ömür versin… evet çocuk bu büyüdükçe ne hastalıklar olacak fakat takdir edersiniz ki ilk çocuk ilk tecrübem olunca biraz daha hassaslaştım, şuan biraz zemin kazandım biraz daha soğukkanlıyım ama şuan oğlumun biraz daha rahatlaması için ne yapmam gerek? Evin içinde sadece bezle dolaştırıyorum, dışarıya bi zıbınla çıkarıyorum, akşam uyuduğunda klima açıyorum odasına kadar çok gelmiyor ama hafif bi soğukluk var rahatlatıyor farkındayım şuan zadıten diye bi alerji ilacına devam et dedi doktor rahatlatır kaşıntı yapar dedi onu veriyorum akşamları gün içinde doktor sabah akşam demişti ama sabah çok sersem yaptığı için akşama çevirdim, sizce gündüz de versem mi? Onu sormayı unuttum, vücuduna rahatlatıcı bir krem falan bir şey sürsem mi, ne süreyim? Bir de ateşten sonra iştah iyice gitti doktora sordum enfeksiyon sebebiyle olur döküntüyle birlikte o da biter gelir iştahınyerine dedi, yavrum çöktü 4 günde yemin ediyorum kahroluyorum, sabrım tükenmek üzere….. Tecrübeli annelerden bir fikir ihtiyacım var şimdiden çok teşekkürler….
Durum şu;
