minecomert Arkadaşlar bebeğim 39 günlük. Yaklaşık 2 haftadır bebeğim her akşam 7,30 da ağlamaya başlıyor ne yaparsam yapayım susmuyo sadece ağlıyo. Saat 9:15 gibi de aniden bıçak gibi kesiliyo ağlaması ve uyuyo neden acaba bilgisi olan var mı
shurup minecomert kolik bebek sanırım. İnternetten bi araştırın belirtiler uyuyor mu bi bakın isterseniz
minecomert Gazı olmuyo genelde. Bir de her akşam sadece aynı saatte gaz olmaz gibime geliyo birden başlayıp birden susuyor çünkü
260224 Muhtemelen koliktir bebeğiniz benim büyük kızım da aynıydı her akşam 6-9 seansımız vardı saat dokuza doğru da tam ağlaması zirve yapardı sonra susup akşam uykusuna geçerdi ve 5 ay sürdü bizim ki inşallah sizinki daha kısa sürer çünkü kolik çok zor o an araba ile gezdire bilirsiniz fön sesi çok iyi geliyor ya da biz artık hiç susturamasak battaniyeye koyup hafif hafif sallıyorduk o da iyi geliyordu