İyi akşamlar arkadaşlar benim kızım şu an 35 aylık normalde iştahı cok yerinde bir çocuktu ama son dönemler Çok sevdiği şeyler hariç hiçbişe yemek istemiyor ne zaman sorsam hiçbir zaman onu zorlamadım bir şeyler yemeye zaten kendisi yerdi severdi eskiden bayıla bayıla yedii şeyleri bile artık hiç istemiyor ne yapıcağımı şaşırdım ısrar ediyorum kızıyorum aç bırakıyorum ama sonra çok pişman oluyorum 😢😢 neden böyle olduk biz ne yapmalıyım .. Bütün gününü kekle geçirebilir