Deletedmom_220 yenidoğan bir bebeğe 4 gündür kaka yapmıyor diye lavman vs gibi müdaheleler yanlış. İyilik yapayım derken iş açabilirsiniz başınıza. Ayrıca mama dahi alsa 8-10 güne kadar doktorlar normal kabul edip müdahale de bulunmuyorlar. Emziriyor iseniz sütünüzü sağıp miktarına bakın ne kadar geliyor doyuyor mu kontrol edin. Günde 1 defa 1 çay kaşığı zeytinyağı da verebilirsiniz, mama içiyorsa onun içine katın anne sütü alıyorsa kaşığa sağın yağla karıştırıp verin direkt vermeyin.