Tadımlar bitti, doktorun tavsiyesiyle kahvaltı, ana yemek, meyve yiyo bebeğim bir haftadır
Ama ne zaman altını açsam hep bi kaka, değiştir temizle kremle, biraz formül mama vereyim derken hooop yine kaka😂.
Bu bebişler yoğun mu kaka yapıyo bu dönemde yahu