Kızlar sizede sormak istedim bana çok fazla geldi .
Geçen sene haftada iki gün birer saatlik bir oyun atölyesine gidiyorduk ,oğlum çok hareketli bir çocuk iyi geldi 4 ay gittik ara verdik ,yeni dönem için bir üst gruba geçip bir buçuk saate çıktı ,yine haftada iki gün şeklinde 2300 tlden ,3750 ye çıkmış şaşırdım bana çok geldi götürmelimiyim bilmiyorum farklı yerler araştırıyorum ama kışın evde de hiç durduramam . sizce de çok mu siz olsanız ne yapardınız ?