Kızlar 2aylık ikizlerim var. Çok gazlılar biri diğrr bebekler gibi gazlanıyor o 4,kilo diğrri 3kilo ama sürekli gazlı vee meeliyo gazlanınca gazı hiç bitmiyor nasıl bişe anlamadm şaştm kaldm bitmiyor gazı. Yad böyle ses çıkarması baska bişemi oluyor. Acemiyim bilen varsa söyleyebilirmi