seddaaaaa sizi çok iyi anlıyorum. Ben mama verirken garip garip bakanlar mı dersiniz, mama aldığı için ‘astım’ gibi bir hastalığa sebep olduğunu düşündükleri tanıdıklarını bana söyleyerek beni korkutmaya çalışmaları mı. İnsan hayret ediyor gerçekten. He evet sütüm var ama göğüslerim bozulmasın diye emzirmiyorum. Çok hoşuma gidiyor bebeğim açlıktan ağlarken ben emziremeyip mama hazırlamaya koşmak ya da mama için para vermek. Bebeğim küvözde kaldı erken doğduğu için biberona alıştı ki ilk 2 hafta biberon bile tutamadı emme refleksi yoktu çünkü. Ama insanlar anlamıyor. Herkes yargılamak istiyor. Evet bravo en iyi anne sensin çünkü sütün vardı diye çıkışmak istiyorum onlara.