hiramomi Temizledim mavi asperos ile duruladim ama koluyo hala şu koyup çalıştırdım su kokuyu alır diye açık havalandırdı ama koku gitmiyo kek yapicam korkuyorum napablrm
metehaninannesiiii hiramomi asperoxla yapmayin derim rossman da firin temizleyicilerr var onlardan kullanin uzun süre biraz calistirin orta ayarda olsun sicaklik
biimiyomyardimet hiramomi mavi asperox banyo için değil miydi ya 🤔 domolun fırın temizleyicisi çok iyi onunla yaparsanız düzelir çünkü kireç sökücü kullanmışsınız o çok ağır kokuyor