rabiaozdmr Merhaba kızlar bugün marketten avokado aldım bebeğime yedirmek için. İlk defa alıyorum da kestim içi çok sert . Olgunlaşmamış sanırım. Ne yapmam gerekiyor?
defnevedoruk rabiaozdmr yani kestiğiniz için ne yapılır bilemem. normalde sertse ben elmaların yanına koyuyorum yumuşuyo, zaten dışından sert mi yumuşak mı belli oluyor
ArvenMom rabiaozdmr Eğer avokadonu kestiğinde yeterince olgunlaşmadığını fark edersen kesik yerlerine sadece limon suyu sürmeli ve streç filmle sardıktan sonra buzdolabında olgunlaşmasını beklemelisin.