İyi akşamlar hanımlar,vücudumda morarmalar oluyordu bu şikayetle sağlık ocağında dün kan verdim bugün sonuçları almaya gittim doktor vitaminlerin normal dedi B12 düşük dedi ve birde ASO(Antistreptolizin) enfeksiyon yüksek dedi ve dahiliye bölümüne acil gitmelisin dedi bana kalırsa aylık iğne vermeli bunu belirt dedi doktora,böyle bişey başına gelen varmı ciddi bişey mi, bu arada randevu almaya çalışıyorum en kısa zamanda dahiliyeye gidicem,