Bebeğim doğdupun da göğüs ucum yoktu silok ucla emzirdim şuan 41 günlük 3 gündür normal memeyle emzirmeye calısıyorum ama arada tutuyor oda en fazla 5 dk emiyor sonra başkıypr meme de çırpınmaya meme reddi yaşıyoruz emzirme danısmanlığı da alıyorum ama pek bi işe yaramıyor sanırım yapamıyorum cocuğum ac kalıyor gibi geliyor bana içim rahat etmiyor mama da vermiyorum biberon dan kaynaklı kasıkla da yemiyor ne yapacağım emzirmeye mi cabalasam mama mı versem biberonla kfam karısık çocuğum ac kalıyor diye darlanıyorum