İkiz 83günlük kızlarım var bazen doymak bilmiyorlar genel de mama ağırlıklı besleniyorlar mesela bugün 2kere 120ml mama aldı sadece normal de akşama kadar 4kez olması lazım ağlıyor biberonu almıyor sonra deniyorum on dakika sonra hepsini bitiriyor mamanın bu durumu yaşayan oldu mu kafayı yemek üzereyim