Neslihan-55 Her yaşları farklı. Her ay değişiyorlar, her gün değişiyorlar. Kızımın son 7 ayı kabus gibiydi mesela. Eylülede 3 yaşına girecek, hala çok zor ama birkaç hafta öncesiyle bile kıyasladığımda buna şükür diyorum. Evet zor, bazen çıldırmamak elde değil ama onlar da çoğu şeyi yeni öğreniyor. Bedenleri değişiyor, dünyalarına yeni şeyler girdikçe adapte olmakta zorlanıyorlar.