Bekarken çocuğuna telefon veren anneleri çok kınardım herturlü eğlenir oyalanabilir zannederdim ama yok ne yemek yiyor nede oyalaniyor tamam genede başka çocuklara göre az bakıyor sadece yemek vakitleri istiyor acmasam yemekte yemez iştahsız. TV ye daha fazla bakıyor.ona boyalar defterler aldım boyama kitapları oyuncaklar ama olmuyor günler uzun ve ikimiz tekiz çok sıkılıyor hava sıcak dışarıya saat 5 ten sonra çıkabiliyor işlerim oluyo sıkılıyor sürekli peşimde,mecburen TV acıyorum trt izletiyorum.daha 3 yaşına girmedi oyun hamuru aldım ağzına sokmaya kalktı attım.oyun gruplarına yazdirayim dedim eve yakın var bi tane öyle doluki 4 ay önce sıraya koydular hala aranmadık.arkadasi yok.arada kardeşlerim ugruyo ama herkesin kendi evi var.anlayacaginiz nasıl eyliycem bilemiyorum.