mysaa 4.ayı da yaşadım çok iyi hatırlıyorum sürekli kucakta olmak istiyordu ki asla kucakcı bir bebek değildi yatırınca ağlardı kucağa alınca da pışpışlanıp gezmek bunun ona iyi geldiğini anladığımda mecbur devam ettim kucağa alıp pışpış yapıp gezdirmeye dikkatini çekecek çıngırak veya hışırtılı kitap aldım onlarla oyaladım bi süre 1 hafta sonra geçmişti bu da dün gibi aklımda
Uzun zamandır mesela 11 aylık olduğundan beri yani ayaklandıgından kendini yönetebildiğinden beri huyları aynı alışkanlıkları oturdu artık onu çözdüm diyebilirim 🫠