Kızlar merhaba bebeğim dört aylık düzeltilmiş ayı iki aylık 34 haftalık prematüre doğmuştu. Bugün fark ettim bıngılda eskisi kadar yumuşak ve büyük değil küçük bir yuvarlak yer sadece yumuşak o da eskisi Gibi yumuşak değil. Doktora geçen hafta götürdük oraya da baktı ama bir şey söylemedi. İnternette 12:24 ay arası kapanır yazıyor erken kapanması tehlikeli yazıyor böyle bir durum yaşayan var mı veya bu konu hakkında bilgisi olan