Kızlar 1 yaşında oğlum var ve 25 ağustos da şehir dışına çıkmamız lazım ucak biletleri malum çok pahalı otobüs daha makbule geçiyor oglum araba yolculuğunu sever mecbur yoldayken de telefon falan veririm diye düşünüyorum siz benim yerimde olsaydınız gidermiydiniz yol 1 gün sürüyor