Tatildeyiz. İki aile beraberiz. Çocuklar dün gece kustular. Benim kızım da kustu 3 kere. Sonra kusma olmadı. Hafif ateş başladı. Devlet Hastanesi’ne gittik. Kuzeninde kaka testi istendi ateş düşürücü verildi. Kızıma doktor bir sene önce havale geçirdi dedim diye hemen serum takılmasını istedi kan tahlili istedi bide kaka testi. Kızım çok bağırdı çağırdı havaleden sonra çok büyük korkusu var. Ben de kaka testine göre bakarız deyip biseyler yedirip içirmek istedim serum taktirmadim yaptırmadım yani. Lütfen yargılamayın çok moralim bozuk şu an. 😢 Genel durumu iyi kusmadi bida ishal de yok calpol verince ateş düştu şu an iyi. Lakin şöyle bir durum var.. kuzeninin kakasinda amipli dizanteri ( entamoeba) bulundu. Şu an çıldırmak üzereyim. Acile gitsem siz tedaviyi yaptirmamissiniz tahlil yaptirmamissiniz diyip beni geri yollarlar mi? Ne söylemeliyim orda da beni geri yollamasinlar? Lütfen bana bı çözüm yolu söyleyin bir an önce iyileşmesi lazım 😔 ne diyim doktora?