Sey İlk dişimiz kendini gösterdiğinden beri göğsümde bi ağrı vardı bi baktım ki o dişin geldiği yer yara olmuş ve her emzirmede canım daha çok acıyor başına gelenler neler yaptınız ilk dişde böyleyse hepsinde yaramı olcak çok keyifli emzirme süreleri artık acı veriyor :(
Sey Nekwam sefa yağı diye mi bakcam nerde satılıyor yara iyice açılıyo hersefrrinde oraya değiyo geçmesi için herşeyi yapıcam
Nekwam Sey aynı sefa yagi nete yaz anlarsın. Netten ya da aktardan alabilirsin canim. Cokcok faydali bisi aninda etki ediyo Her memeden sonra sürebilirsin. Shiffa home marka benimki
Nekwam Sey sürdükten sonra varsa göğüs kalkanı silikon uc tak. Ya da strec fln sar ki nemli kalsin. Ztn cok iyi nemlendirici bisey sarmasan da olur ama sarsan daha iyi etki eder heralde