Aynısını bende yaşadım doğumdan sonra Aptamil verdim 2 aylıkken sadece mama almaya başladı sma optipro aldık ama acayip ishal yaptı hiç kilo akmiyodu ara verdik anlamak icin yeniden başlayınca hem gaz hem ishal yaptı acillik olduk. İshal yapıyorsa vermeyin probiyotik içerdiği için her bebeğin bağırsak florasina uyum saglamiyor. Evolvia veya Aptamil içimi de kolay bebekler seviyorda tercih edebilirsiniz.