Bebeğim 5bucuk aylık. Gündüz uykusu 10-15 dk. Yenidoğan sonrası böyle oldu. şu sıralar uyutmak da büyük mesele normalde genel olarak yatağına bırakınca bir müddet sonra uyurdu Kendi kendine şimdi kucagima almadan ayagimda sallamadan uyumuyor. Az önce mesela; alışkanlığını kaybettirmemek icin almayacagim dedim en az 1 saat bekledim yok uyumadi yine emerken uyudu (meme reddi de yasiyoruz ama bu sekilde emiyor🤷🏻♀️) bunu yazarken uyandi. Çok yoruldum artik ne yapmam lazım