beyzayilmaz Daha önce hiç duphaston kullanan oldu mu acaba hayatımda ilk kez kullanacağım ve biraz çekiniyorum açıkcası adet tarihim tam tatile denk geliyor sizce adet geciktirici mi kullanmayalım yoksa tampon mu ?
simseklivekalpli beyzayilmaz duphaston kabızlık ilacı. Tampon kullanabilirsiniz belki bilemedim ama her türlü enfeksiyon riski daha çok olur.
Seymaseda simseklivekalpli Kız duphaston kim demiş kabızlık diye Allah seni başka ilaçla karıştırıyorsun sanırım
simseklivekalpli Seymaseda duphalacla karıştırdım ya 🤣🤣🤣🤣 adet geciktiricinin adi farklı gibi hatırladım kafa gitti bi anda