Bu ıva kullananlar kendinde denedi mi acaba ecowell oğlumun çok gözünü yaktı çok sıkıntı yaşadık iki kez kullanıp bıraktık ıva natura da da yorumlara baktım göz yakıyor ve kızımın saçı keçe gibi oldu yazanlar var bir de fenomen tavsiyesi ile aldığını yazanlar var ki ne zaman fenomen tavsiyeli bir şey alsam pişman oldum kendinde deneyen hiç değilse bi yüzünü yıkayan var mı ??? :) ikinci ürüne 1 tl kampanyası varmış herkes memnunsa alacağım lütfen deneyen yazsın