1tazeannecik Yaşına girdi artık alıştırma bardaklarının ağzını dişiyle delip genişletiyor boğazına alıyor nasıl alıştırdınız pipetlilere.normal pipete su koyuyordum hemen döküyor onu diye kefir koydum biraz daha katı diye ama alışmıyor ne önerirsiniz kızlar
PamukPrensesannesii 1tazeannecik Ben meyve suyu vererek alıştırmistim. Alttan sıkıyordum kutuyu o da içiyordu sonradan kendi kendine çekmeye başlamıştı 7 aylıkken
Zlm 1tazeannecik bir pipet alın icine su çekip ağzına dökün ama pipete dudakları değsin bir iki yapın alışır
Aysimaninannesii 1tazeannecik valla bende muzdaribim bu konuda 14 aylık oldu hala normal biberonla su içiyor asla pipete alışmadı içmiyo ağzına bile almıyo nasıl alıştırcaz acaba
slmgn 11 aylıkken aldım, süt emdiği için sulugada alısır dedim, bı ıkı kere hüp pp çek dıyerek anlattım, bıraz zaman sonra kullanmayı öğrendi..
gokceege 1tazeannecik ben normal bardakta pipet koydum kendim ilk içtim gösterdim hüppp diye çekeceksin şeklinde iki üç kez yaptım daha sonra ona verdim bir iki deneme sonra yaptı şuna pipetle ayran içiyor 😂🫶🏻
pantenkelebek 1tazeannecik benimkisi normal biberon bile bilmiyor 8 aylık hiç kullanmadık çekmeyi bilmiyor bardakla içiyor suyu yada disarda olunca pet siselerinde içiyor
Undomiela 1tazeannecik uzanır pozisyonda kendi biberonundan suyu verin hemen ardindan pipetli suluğu verin. O sirada çekme modunda olduğu için farketmeden onu da çekecektir. Zaten su geldiğini anlayinca devam edecektir. Yani ben o sekilde alistirdim 7 aylikken. İnşallah sizin bebeginiz alışır