Merhaba benim de 1 hafta önce çok az enfeksiyon gibi sarı leke geldi doktora gittim antibiyotik ve antibiyotikli krem verdi, bir hafta kullandım şu an nokta kadar kan geliyor geldiği yerde belli ne yapacağım bilmiyorum, iç dikişler değilde sıcaktan cilt üstünde enfeksiyon mantar oluşmuş diye bir şey söyledi. Bakalım takip ediyorum geçmezse gideceğim tekrar bence siz de bir doktora gidin gecikmeden.