Zuleyha_Zeynep Kızım 6. Ayını dolduracak mama sandalyesi alacağım ama çok kararsız kaldım öneri olan var mı
Thesra Zuleyha_Zeynep ikea antilop kullandım tavsiye ederim ama siz nasıl bir mama sandalyesi düşünüyorsunuz önemli olan bu tabi
Sasah1441 Zuleyha_Zeynep bence çok para vermeye gerek yok canım en ucuz neredeyse al içine de ebebek'ten minder al oh mis ☺️
Oglunasikbiranne08 Zuleyha_Zeynep civile bakın derim . Orda uygun fiyata var renkli çok güzeller . Minderli hem de .Uygun fiyatı da hem . Bende onlardan alacağım öbür ay . https://imgyukle.com/i/V3HEUj
FHKK Zuleyha_Zeynep gerek yok o kadar hantala sonra koyacak yer kalmıyor 100 150 ₺ ye çok güzel mama sandalyeleri var mesela