Biz 4 yaşına giricez yemeyen bir çocuk boyu da kg geride kaldı kg artık takmıyorum ama boyu uzun olsun isterdim inşallah ilerde yerde uzar kg 12 boyu 94 cm civarında var mı böyle olan bebekliğinden beri doktora gidiyoruz kalorisi yüksek mamalardan da kullandık ama işe yaramadı vermeyi de bıraktım hem pahalı hem içmiyor şimdi 4 yaşına girecek ne yapıcam bilmiyorum kan değerleri herşey normal şükür önerdiğiniz yapabileceğim birşey var mı