imaddesi Doğum yapalı 2,5 ay oldu ve hala karnımın alt kısmında siyah çizgi duruyor. Karnım söndüğü için rengi iyice koyulaştı ve çok çirkin görünüyor. Sizin geçti mi ne zaman geçti ya da geçirmek için yapılması gereken bir şey var mı
terazianne imaddesi ilk doğumda çok gözüme batmiyordu ama ikinci doğumda çok gözüme batar oldu emzirmeyle mi alakalı acaba farkı bende bilmiyorum.ikincide hep emzirdim oda bayaga durdu 😂
Kahkaha Bende de var hafif kahve renginde daha doğum yapalı 16 gün oldu geçer inşallah diye ümit ediyorum
imaddesi terazianne ay internette de hormonla alakalı yazıyor emzirme döneminde geçmeyebilir yazıyor 🥲
elifatakoc imaddesi Ama öncesinde sıcak su ile iyice ıslatın sonra tırnağınızla hafifçe kazımaya çalışın gerçekten bende ise yaramıştı sonra lifledim suan hiç birsey kalmadı