Mlndrdmn normal bir dökülme mi yoksa 4-5 aylıkken olduğu gibi mi? 6 aydan sonra normal dökülmeye dönmesi lazım. Benim 13 aylık oldu hala çok dökülür ama o 4-5 aylık dönemki gibi değil. Ve 7 aydır da dökülen saçlar hızla çıkıyor şu an saçımda çok fazla kısa saç var dökülenler geri geldi için. Yani şu an saçım bence çok dökülüyor ama o 5 aylık dönemdeki dökülme bambaşka bir şeydi ama geçici. Sizin yine öyle aşırı ise doktora bir gitmeniz gerekebilir