Sorum sağım yapan annelere. Bebeğim 2,5 aylık bugüne kadar sadece emzirdim sağım hiç yapmadım ama ilerleyen zamanlarda ne olur ne olmaz dolapta hazır bulunsun hem de sütüm artsın diye sağım yapmak istiyorum. Cihazım var ama sorum nasıl yapılacağı hakkında. Bebeğim çok ve sık emiyor. Emzirme sonrası mı sağım yapmalıyım? Sağım yaptıktan hemen sonra poşetleyip derin dondurucuya mı koymalıyım yoksa dolapta soğumasını bekleyip öyle mi derin dondurucuya koymalıyım? Bir de çözdürürken nasıl olmalı? Şu sıcak havalarda dışarı çıkarken yanıma alayım diyorum çünkü sıcakta emzirmek tam bi işkenceye dönüşüyor ikimizin ısısı birleşip ikimizi de yakıp kavuruyor 😂 bu sıcakta dışarıda süt bozulmaz mı? Yine 3 saat kuralı mı geçerli? Vs kafamda bir sürü soru işareti help meee 🙃