Prenses066 bizim kreş bölgenin en uygun fiyatlısı 6bin biizm ama biz epey eski olduğumuz içinmiş dah sonra kayıt olanlar 8,5 ödüyormuş bi arkadaştan duymuştum.Eylülde zam yapmayıda düşünmüyor kadın ocakta zam yaparken demişti zaten asgari ücrete zam gelmediği sürece zam yapmam diye oyüzden ocakta asgari ücrete zam gelince ozaman yapar.Kırtasiye ücretini buay istedi ama 8,5 istiyor.bana göre normal kırtasiye malzemeleri çok pahalı ama eşim geçen yıl 4 verdik bu yıl nasıl 8,5 olur çok fazla diyor ama yapacak bişey yok