Betelgeuse_ 120 kilodan düştüm,boyum 1.76 hedefim de 85 bana yeterli boyum uzun zaten. Diyetimi kendim yapıyorum diyetisyene gitmiyorum şekerli,abur cubur,asitli,makarna,pilav,hamur işi hiç yemiyorum sabah erkenden normal kahvaltı tam buğday ekmeği ile,öğlen bi kahve akşam da en geç 5 de hafif bir yemek tamam bu kadar. 5 den sonra bir şey yemiyorum sabaha kadar.