sehertsa Merhaba, kızıma 4.ay aşısı yaptırdık ama sol bacağında aşı yerinde beze gibi oldu bu durumu yaşayan var mı. Tedirgin oldum
Birerkekannesiiiii sehertsa Merhaba bizde de oldu ebemiz ağız mendilini soğuk suyla ıslatıp bacağına koy dedi yaptım biraz daha iyi gelmişti.
mombarbie_ sehertsa bizde aynı durumu yaşamıştık birkaç güne gecti aşı sonrası aşı yerine masaj yapmanız gerekiyor
nur_0666 Merhaba dün bizde 4. Ay aşısı olduk iki bacanin aşı yeride şişti saatlerce agladi calpol ilac verdik hala çok agrisi var asırı huysuz daha önceki aşılarda böyle birşey yaşamamıştık
mombarbie_ sehertsa normal masaj yaptım sağlık ocağında söylemişlerdi ellerimi yıkayıp temiz bir bezle