Cansuaysima Sevgili anneler kızımm 4 aylık olacak son günlerde battaniyesini yüzüne kadar kapatıyor sonra açamıyor bazen ağlıyor korkuyorum ben uyuyo olurumda açamaz diye acil uyku tulumu almam lazım nasıl tavsiye edersiniz biraz büyük beden mi alayım etekli yada tulum şeklindemi alayım marka öneriside olur iyi ısıtan terletmeyen birşey tavsiyeleri alayım acil🤗🤗🤗
Mehtaptvz Cansuaysima yasadiginiz şehrin kisin nasil oluyor ona gore uyku tulumlarinda tog değerleri vardır ona uygun alırsınız bence etekli almayin ayaklı daha iyi gibi bana gore
Melekceylin Cansuaysima aynen benim kizimda 4 aylık kollarini ortemiyorum dışarıda hep yoksa oda kapatıyor yüzünü örtü ortmemi bile istemiyor örtüyu üzerinden atıyor bazen yazın dogdugu için alismadi sıkıya bende almayı düşünüyorum uyku tulumu kararsızım nasıl alsam diye
GizemKerem Aynı durum bizde de var üstünde ne bulursa yüzüne kapatıyor demekki bu dönemde bebekler hep böyle yapıyor :) ben de tulum almayı düşünüyorum ama h&m dekiler ayaklı değil, HALO diye bir marka beğendim ama biraz pahalı. Bu markayı kullanıp memnun olan var mı acaba 🤔
Gzd Cansuaysima biz ikeadan almıştık, kolsuz ayaksız olanlardan, çokta memnunum tavsiye ederim, aynı modelden hm de de gördüm ordanda bakabilirsinz, aşırı rahatlık valla gece aklım kalmıyo en azından 😌