Arkadaşlar pıhtılaşma kaynaklı gebelikte iğne kullandım, 6 ay önce doğum yaptım ve emzirmiyorum. 3 aydır regl olamıyorum ara kanamalar oluyor regl sökülmüyor geçen ay söktürücü ile oldum. Bu ay ise doktorum söktürücü verdi ve sonrasında zlynda kullan dedi. Pıhtılaşma olup bunu kullanan oldu mu.
Bir de zlynda ilacında yeşil olan var onlar işe yarıyor