11 haftalık hamileyim özele gittim doktor karnın da fidik var dedi ama önemli değil gelişimde olur kapanır dedi bida gel dedi gitmedim devlete gittim orda dogurcam çünkü devletti doktora dedim.oda riskli gebeliğe yönlendirdi oraya gidin dedi özetler sanki göz korkutuyor şaştim kaldım yaaa