Merhaba 5 Ay 10 günlük kızım var kilosu falan gayet yerinde ek gıdaya çevrenin baskısı yüzüne başladım yavaş yavaş. Emziriyorum yarim saat falan sonra bir şeyler verince iştahla yiyor hemen sutun mu yetmiyor diyorlar ya çok önemli değil yetmeyebilir ama sürekli böyle demeleri bir yersen sonra canımı sıkıyor. Bebekleri böyle olan var mı sizce sütüm yetmediginden mi yemek istiyor yoksa normal mi bu durum.