Merhaba anneler 🌸 Kızım 6 ay 14 günlük hemen hemen bi 10 gündür anlık ürperme geliyor. Hani bi an soğuk gelir bi titreriz ya öyle bi ürperme saniyelik bir şey. İlk zamanlar kaka yaparken olduğunu farkettim internette de araştırdım çiş ya da kaka yapıyor olabilir yazıyordu ama son 3-4 gündür dururken de yapıyor. Doktorumuz video istedi yakaladım gönderdim hemen eeg istendi çok korkunç bir süreçti epilepsi atağından şüphe edildi ama çok şükür bir nöbet geçirme durumu çıkmadı sonuçlarımızda normal çıktı. Fakat hala bu ürperme devam ediyor doktorumuz bir süre daha takip et şuan için sorun görünmüyor dedi ama yaşadığım durumu yaşayan var mı aranızda, örnekler verebilir ya da neden olabilir yorum yaparsanız çok sevinirim