AyseNur2024_ bebeğim 3 ay sadece kucağımda pışpışla uyudu kolik bebekti o ağladı ben ağladım ne müzikler ne sesler ne arabada gezmek fayda etmezdi 3 ayın bitmesi ile her şey bıçak gibi kesildi dert etmeyin :) akşamları bir uyku saati belirleyin yattığı odayı loş ışıkla aydınlatın ağırlıklı olarak karanlık olsun, uykudan yarım saat önce duş aldırın hemde her akşam bi rutini oluşmaya başlar. Kızım şuan 6 aylık oldu 3 ayından itibaren rutini hiç bozmadım artık akşam olduğunu anlıyor kendisi uyumak istiyor. Kucaginizdayken tadını çıkarın inanın geri gelmeyecek o günler :)