beyzaates benim kızım hiç kilo kaybetmedi. Hep aldı. Bir kere kusmayan bir bebekti. Resmen kıyamıyordu yuttuklarını çıkarmaya. Ama biz de reflüden çektik. Emdikçe gazdan çektik. Kıvrım kıvrım kıvranır çığlık ata ata ağlardı.
Bana öz annem sütün yetmiyordur dedi. 20 aylıkken sütümü görünce kızım iğrenip bıraktı. Hala sütüm var. Demem o ki her çocuğun bir sıkıntısı oluyor. Emse bir türlü emmese bir türlü. Sen kulağını büyüklere tıka. Onlar çocuğun için en doğrusunu ne yazık ki bilemezler. İstedikçe emzir. Müthiş bir bağ kurulacak aranızda. Başta bunaltıyor ama ileride bunun kaymağını yiyeceksin ♥️