Merhaba herkese 28 günlük bebegimde aşırı bir gaz problemi yaşıyoruz. Çok fazla anne sütü içemiyor sütüm gelmediği için daha cok mama ile besleniyoruz. Fakat 2 gündür d vitaminini vermiyorum 2 gündür gaz sancımızda azalma var tabi 2 tane gaz damlası da kullanıyorum ama çok kafam karıştı ocean d vitamini kullanıp gaz problemi olan oldu mu?